Projekti

Razvoj znamke Slovenija povezuje

  • Slovenija povezuje 1
  • Slovenija povezuje 2
  • Slovenija povezuje 3
  • Slovenija povezuje 4
  • Slovenija povezuje 5
  • Slovenija povezuje 6
  • Slovenija povezuje 7
  • Slovenija povezuje 1
  • Slovenija povezuje 2
  • Slovenija povezuje 3
  • Slovenija povezuje 4
  • Slovenija povezuje 5
  • Slovenija povezuje 6
  • Slovenija povezuje 7

Ministrstvo za Slovence v zamejstvu in po svetu, www.uszs.gov.si, se je obrnilo na nas z željo, da bi vse Slovence v zamejstvu, Slovence po svetu in celotno komunikacijo ministrstva združili pod eno znamko-brand. Znamko, s katero se bodo ljudje poistovetili in s katero se bo urad še bolj približal vsem Slovencem.

Pogledali smo, kakšen bi bil idealen simbol, ki brez besed pove da gre za Slovence, naseljene po celem svetu. Prišli smo na idejo, da vzamemo lastovko, ptico selivko, jo postavimo v okroglo obliko sveta, Zemlje, in s tem izpostavimo bistvo: Slovenci v globalni zgodbi.

S tem smo postavili temelj za krovno znamko Povezana Slovenija in ostale pod-panoge. Ministrstvo komunicira z različnimi interesnimi skupinami, zato vsaka od skupin potrebuje svoj pristop. Od tu izvirajo znamke: Gospodarstvo povezuje, Šport povezuje in Dobrodošli doma. Vsaka panoga uporablja, krovno zamko in pripadajoč napis. Znamka se sedaj aplicira na različne komunikacijske elemente: majice, kape, dopisi, plakati, spletne strani, družbena omrežja itd.

Najmočnejši simboli so preprosti, se približajo človeku in postanejo del njega. Po odzivih ministrstva, ljudi in skupnosti, nam je očitno uspelo doseči cilj, namreč, ljudje so se poistovetili z znamko in vidijo sebe, kot del širše Slovenske skupnosti.

Izdelali smo več marketinških kampanj, ki so nagovarjala ciljne publike. Namen kampanj je bil povezat ljudi Slovence iz različnih mest v Sloveniji in izven Slovenije. Oblikovali smo pozitivna sporočila, ki so nagovarjala ljudi, da se odpravijo na spoznavanje novih prijateljev in obisk različnih krajev.

Glavni cilj kampanje je bil ljudem predstavit aktivno druženje in spoznavanje novih prijateljev, promocija uporabe kolesa, teka in hoje za dosego zastavljene lokacije. Izbrali smo prevozna sredstva, ki ljudem pomagajo, da se bolj povežejo in hkrati čuvajo naravo.

Končni cilj kampanj je bil obisk glavnega dogodka Dobrodosli Doma, kjer se srečajo Slovenci iz celega sveta.